Vi har uppdaterat våra villkor

Fullständiga villkor kan du läsa här
Du kan läsa om de huvudsakliga förändringarna under “Villkor”, som du finner längst ned på sidan.
Om du inte accepterar de nya villkoren har du rätt att omedelbart och kostnadsfritt säga upp ditt avtal.
Hälsningar,
WyWallet

OK

Har du eller din kund ett mobilnummer? Då är Mobilnummerbetalning något för dig!

Baserat på återkoppling från både användare och handlare så har vi förenklat och vidareutvecklat våra tjänster, bland annat för att ännu bättre passa handeln på nätet. Vi har tagit bort appen, och istället satsat på PIN via SMS för köp samt responsiv design för kontoadministration. Vi har tagit bort kontantkortsladdningar och överföringar mellan användare, utvecklat stödet för återkommande betalningar och registrering online.

WyWallet har nu över 1,8 miljoner registrerade användare varav många använder betalsättet vecka ut och vecka in, för att tex ge en gåva, rösta i en TV-tävling, köpa en lott eller något annat hos de flera tusen anslutna handlarna. Med hög konverteringsgrad når dessa handlare över 6 miljoner privatabonnemangs- och kontantkortkunder hos Telia, Tre, Tele2, Telenor, Comviq, Hallon och Halebop.

Över 2,5 miljoner företagsabonnemangskunder hos dessa operatörer kan dessutom enkelt aktivera en separat WyWallet-faktura och därmed omedelbart genomföra köp. I vår http://demoshop.wywallet.se/ kan man själv uppleva hur smidig och enkel vår tjänst är vid handel på nätet. Vi säljer inga riktiga produkter där, men du handlar för riktiga pengar och allt går till barnrättsorganisationen http://www.ecpat.se/.